> U každého produktu je vždy napsáno, kolik pracovních dní je potřeba na jeho doručení (např. pokud je uvedeno 3 dny a Vy si produkt objednáte ve čtvrtek, tak se z něj můžete radovat v pondělí). Všechny produkty, které jsou skladem a objednáte je do 14:00 na Vás budou čekat již druhý pracovní den od objednávky.
> Zaregistrujte se a budete tak moci jednoduše sledovat stav Vaší objednávky online. Pokud se nezaregistrujete, nezoufejte - o stavu Vaší objednávky Vás budeme v každém případě informovat e-mailem.
c) Jak se dozvím, že mi balíček přišel?
> Nejprve Vás budeme kontaktujeme v momentě, kdy zboží předáme dopravci a ten Vás bude posléze (pravděpodobně druhý pracovní den) telefonicky či e-mailem kontaktovat s tím, že si můžete objednávku vyzvednout.
d) Šlo by odeslat balíček někomu jinému jako dárek?
> Určitě ano - stačí pouze k objednávce připsat, že se jedná o dárek a do adresy pro doručení napíšete údaje toho, komu je dárek určen.
e) Šlo by odeslat balíček k přesně stanovenému datu?
> Určitě ano - Váš požadavek připište do poznámky k objednávce. My si to zapíšeme a jakmile nastane den “D”, balík odešleme. :)
f) Co když mi balíček nepřišel?
> Neváhejte a kontaktujte nás! Pomůžeme Vám s jeho nalezením nebo zašleme balíček znovu.
> Velice jednoduchý - napište nám e-mail či zavolejte na uvedené tel. číslo. Domluvíme se na vrácení peněz a posléze zboží zašlete na naši adresu.
b) Do kdy mohu zboží vátit?
> Do 30 dní od uskutečnení nákupu.
c) Šlo by vrátit pouze část objednávky?
> Ano, to není problém. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a domluvíme se, co byste si přáli vrátit.
d) Mohu vracet zboží z jedné objednávky vícekrát?
> Všechno jde, když se chce. :) A my chceme, abyste byli plně spokojeni. Jen nezapomínejte, že vrátit zboží můžete do 30 dní od uskutečnění nákupu - pokud to stihnete, tak je to jen a jen na Vás.
> Registrace není povinná, nicméně jako registrovaný zákazník budete mít kontrolu nad svými objednávkami (můžete tak sledovat stav Vaší objednávky, kdykoli budete chtít). Navíc se k Vám dostanou speciální akce pouze pro registrované.
b) Nabízíte dárkové poukazy?
> Ano, dárkové poukazy tvoříme na míru Vašim potřebám. Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a domluvíme se na podrobnostech.
c) Mohu si zboží někde fyzicky prohlédnout?
> Prozatím fungujeme pouze jako internetový obchod, takže bohužel ne. Každopádně nebojte, když se Vám zboží nebude líbit, tak ho můžete bez starostí do 30 dní od koupě vrátit nebo vyměnit.
Zanechte nám zde svůj email a my Vás rádi upozorníme na aktuální kampaně a zajímavé články.
Navíc můžete využít slevu 5% na jakýkoliv nákup.
Slevový kód Vám obratem zašleme na Váš email.